Jubileumprogramma 100 jaar Oranjevereniging Wolfheze

• zaterdag | 30 april 2022
  • Feestterrein aan de Van Mesdagweg
  • €0,00Kosten

De feestdag start om 10.00 uur met de vrolijke klanken van een draaiorgel. Deze zal door ons mooie dorp rond gaan.

Voor de allerkleinsten komt om 11.00 uur het kabouterpad tot leven. De start is bij de tent, maak kennis met de kleinste bewoners van Wolfheze. Tot 15.00 uur is het kabouterbos open.

Vanaf 11.00 uur kun je in de tent kijken naar de Oranje vereniging Wolfheze door de jaren heen. Diverse stands met foto’s, dia’s en ander beeldmateriaal. Ben je ook in bezit van materiaal uit het verleden? Meld je snel aan! oranjevereniging100jaar@outlook.com

Vanaf 13.30 uur kunnen de voetjes van de vloer tijdens verschillende workshops van 20 minuten Swing Line Dance.

Om 14.00 uur zal het Oud-Oranje-Spellen-Parcours van start gaan. Jong en oud kan hier aan deelnemen. Beleef de straat spellen van toen, inclusief Trekker-Trek, tot 17.00 uur.

Om 16.00 uur treedt de Politie Bigband Gelderland op. Tijdens dit optreden kan je de dansmoves laten zien die je in de workshop geleerd hebt.

Vanaf 17.30 uur gaan we genieten van een “Amerikaans buffet”. De buffettafel wordt gevuld met het door jouw zelf gemaakte eten! Meld je aan en geef aan welk gerecht van jou op de buffettafel gelegd kan worden, oranjevereniging100jaar@outlook.com.

Om 20.00 uur een avondvullend optreden van ons alom bekende feestband “Blind Date”!

Rond 00.00 uur sluiten we het 100 jarig jubileum Oranjevereniging Wolfheze af.