Jaarvergadering Oranjevereniging Wolfheze

• vrijdag | 26 januari 2024
  • TV De Slenk, Duitsekampweg 43
  • €0,00Kosten

Traditiegetrouw start het nieuwe jaar met de Algemene Ledenvergadering van de Oranjevereniging Wolfheze. De vergadering is op vrijdag 26 januari in TV De Slenk. Iedereen is vanaf 20.00 uur welkom. De vergadering start om 20.30 uur.

De agenda is als volgt:

1. Opening
  2. Ingekomen stukken en mededelingen
  3. Verslag Algemene ledenvergadering 2023
  4. Jaarverslag 2023
  5. Financieel jaarverslag 2023 met toelichting van de kascontrolecommissie
  6. Bestuurssamenstelling

pauze

1. Presentatie concept programma 2024
  2. Begroting 2024
  3. Rondvraag en sluiting

De stukken voor de jaarvergadering kunt u hieronder downloaden.

Stukken

We hopen veel leden op onze ledenvergadering te mogen verwelkomen.

Verder nog aandacht voor 2 oproepen van onze kant.

Nieuwe bestuursleden

Afgelopen bestuursvergadering heeft onze voorzitter Servi Orbons aangegeven te gaan stoppen met die rol. Dat vinden we natuurlijk heel jammer, want als vereniging hebben we toch echt een voorzitter nodig. Bij deze dus een oproep, wil je je inzetten voor Wolfheze, en specifiek voor de Oranjevereniging, meld je dan aan bij info@oranjeverenigingwolfheze.nl, of neem direct contact op met één van de bestuursleden om te bespreken wat de rol van voorzitter precies inhoudt.

Daarnaast zoeken we ook nog uitbreiding van het bestuur. We organiseren veel activiteiten voor de jeugd van Wolfheze. Helaas hebben we maar één bestuurslid die kinderen in die doelgroep heeft. Graag zouden we de jeugd nóg meer vertegenwoordigd willen zien door nog een ouder in het bestuur. Ook zijn we ook op zoek naar bruisende bestuursleden met nieuwe ideeën voor de Oranje activiteiten.