Denktank 100-jarig jubileum van de Oranjevereniging Wolfheze

Beste dorpsgenoten,

Tijdens de afgelopen online Algemene Leden Vergadering van de Oranjevereniging hebben wij, Dirk en Herry, ons voorgesteld als commissie voor het 100-jarig jubileum van de vereniging. Tijdens de vergadering kregen we uitbreiding van Jonathan die namens het bestuur ook in onze commissie plaats neemt.

Tijdens onze introductie hebben wij 2 zaken aangegeven:

• Wij willen het bestuur ondersteunen in het feestjaar en gaan niet tornen aan het bestaande programma.
  • Het moet iets worden voor de hele gemeenschap van Wolfheze.

Daar wringt op dit moment de schoen. Wat is het geval:
De jubileumcommissie zoekt uitbreiding en zit te springen om enkele leden zodat we een goede afspiegeling van het dorp zijn. Wij willen graag een zo breed mogelijke opzet van de commissie om iets te organiseren dat zijn weerga niet kent.

Welke leden hebben we nodig en wat moet je kunnen.

Wij zoeken het liefst nog leden uit de volgende leeftijdscategorie:

• tiener, twintiger, dertiger, veertiger en iemand van in de zeventig zodat alle leeftijden vertegenwoordigd zijn.
  • je moet enthousiast zijn en inlevingsvermogen hebben.

Dit om zoveel mogelijk ideeën te genereren en uit te werken zodat we een mooi plan kunnen voorleggen aan het bestuur.

Ons tijdspad zal zijn:
Voorlopig, voor ideeën opdoen, de komend 3 tot 4 maanden (tot eind juli).

Hebben we nog meer eisen?
Je moet, gezien de huidige coronamaatregelen wel in het bezit zijn van een mogelijkheid tot online vergaderen.

Denk je, dit is iets voor mij, neem dan contact met ons op. Dit kan door een mail te sturen naar:
info@oranjeverenigingwolfheze.nl.

Vermeld bij het onderwerp ‘100-jarig jubileum’.

Namens de commissie,

Dirk van de Kraats