Dorpslunch

Gezellig gedekte tafels, vrolijke mensen, lekkere lunchgerechten: kun je je een leukere invulling van de zondagmiddag voorstellen? Deze zondag wordt dat allemaal werkelijkheid en organiseren we weer een gezellige lunch voor jong en oud.

Op zondag 21 april a.s. staat alles vanaf 12:00u klaar in de tent op het terrein aan de Van Mesdagweg en bij mooi weer misschien wel buiten. Het enige wat u hoeft te doen is in de weken daarvoor een toegangsbewijs kopen bij de Stationswinkel, uw goede humeur mee te nemen en een plaatsje te zoeken aan één van de feestelijk gedekte tafels. Wij verzorgen de rest.

Om organisatorische redenen is het wel noodzakelijk dat u van tevoren laat weten of u deel wilt nemen. Vanaf heden kunt u bij de Stationswinkel kaartjes kopen. I.v.m. de inkoop moeten we uiterlijk donderdag 18 april weten op hoeveel mensen we kunnen rekenen. Dan sluit ook de kaartverkoop.

Kaartjes kosten €7 voor volwassene en €3,50 voor kinderen tot 12 jaar.

We rekenen net als bij de vorige editie op een grote opkomst want het wordt weer een superleuke middag met heerlijke hapjes en ontmoetingen met leuke dorpsgenoten. Onnodig te vermelden dat ook voor alleengaanden dit beslist een leuke happening is! Wanneer u dieetwensen heeft, kunt u dit doorgeven op het moment dat u een kaartje koopt. Wij proberen daar dan zoveel mogelijk rekening mee te houden.